Början på din underhållning

De dröjer inge länge förens ett nytt chatt fönster öppnas på facebook, namnet Mr A dyker upp. Och tankarna i mitt huvud börjar direkt vad i helvete vill han prata med mig om? Räcker det inte med att han satt på min tjejkompis och sedan betet sig som ett svin mot henne. Men som vanligt i mitt fall ger jag alla en chans och han har ju faktiskt bara sårat henne och han har ju bara sabbat ett ligg med en som jag verkligen började förstå. Men chatten hinner inte gå många minuter innan ord om sex dyker upp o ch frågor som gillar du att ta den där bak, vill du bli kk med mig. Och i mitt huvud snörar det bara vafan du vet mycket väl om att jag var på g med din kompis så tror du helt ärligt att du ens skulle få en chans på mig? Om inte ens han fick de fullt ut hur kan du ens i din egna fantasi tro de?

Eller gårdagens händelse; har smyg smsat med en kille som jag känner mycket väl på grund av att vi arbetat tillsammans i över ett år. Hans tjej vet inte om våra hemlig men mycket erotiska sms som vi ganska ofta skickar och  drömmer oss bort i hemlighetens lustgård där vi skulle älska till det vart mörkt. Vilket fall som helst jag upptäckte att han hade tagit bort mig på facebook. Och efter helgens fylle sms, kändes de som vafan driver han med mig? Inte direkt att jag tar bort honom varje helg från facebook för att han skickar kåta sms till mig? Knappast darling aint gona happen. Men såklart skickar jag ett sms till honom och frågar ut honom. Till svar får jag va? Nej jag vet ingenting om de och låtsas som att de regnar. Men gubben jag är inte född i farstun, något har ju hänt. Så jag skriver har din tjej upptäckts smsen, men svaret blir ju nej såklart och han säger de kan vi lätt fixa och lägger tillbaka mig på facebook igen. Sedan skickar han sms som förlåt gumman. Kyss mina fötter säger jag bara så är vi sams ;)!

Vi kan kalla killen ni precis fick läsa om Patrik. Tur nog vet hans tjej inte om vårat "förhållande", de sjuka är att hans tjej är riktigt söt och Patrik är en tia vill jag lova. Sjukt het kille, bra på att kyssas är han också och de ena, samt de tredje. Nej vi har inte haft sex än men får jag som jag vill (vilket oftast sker) har vi de om ett tag. Kanske behöver ses bara.

Nej nu ska jag gå och bada, för i morgon skall jag träffa Fillip. Hörs då

Kommentarer
Postat av: becca

Sv: åh tack va glad jag blir :-D värmer ska du veta.. :-) allt bra med dej då? Några planer för helgen? :-)

2010-11-04 @ 10:38:49
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Emil

Hehe, klockren blogg, Skall bli kul att fortsätta läsa om ditt liv bruden!

2010-11-04 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0