Studsmattan och mitt äventyr

Sorry, att det inte vart någon uppdatering igår men hade fullt upp med att ligga i badet i timmar och bara njuta av att ha semester. Rörde mig knappt ur sängen för fy fan vad skönt de är att bara kunna ligga som en drottning och låta tiden gå utan att känna pressen av att man måste göra något. De enda som saknades var väl en karl som låg bredvid en och gjorde sitt jobb som de skall vara. Om ni förstår vad jag menar ;)

 Dock gjorde jag en vettig sak och de var att smsa med Fillip eftersom vi inte vågar träffas riktigt, vet inte riktigt vart det tar stopp där. Fega helt enkelt bara ? Jadu hade varit så skönt att få mysa av sig inför helgens fest hos en vännina. Men jadu är man mr and mrs fega så går det väl inte.
Var ute med vår hund idag (som för övrigt är en goldenretiver), gick omkring i skogarna omkring området jag bor i och upptäckte att mitt ute i ingenstans står det en stor studsmatta och de första jag tänker på; där ska jag ha sex och vem bryr sig om det är kallt ute och höstlöven har fallit? Får ta med en filt eller två, lite levande ljus och spänningen av att de kan komma någon i de mörka kan inte bli mer än bra.

Just nu skiver jag med Fillip, han skulle komma hit och hjälpa mig att städa men han säger såklart som alla andra killar säger vad får jag ut av de? Och frågan från mig blir ju såklart; vad vill du ha (fast jag inerst inne redan vet att han vill ha något med sex att göra), dröjer dryga minuten innan jag får svaret det är ett högt pris och det är inte pengar... Och spelande yber blond frågan man vad menar du med de och himlar med ögonen? PLING PLING, två minuter senare svaret lyder; de vet du... ;) blink blink..

Och skogstokig blir jag helt ärligt, vart är matchen? Trött man blir, ibland (men bara ibland) saknar man tiden då man fan fick kämpa för att få kuk (ursäkta ordvalet). Nu väller det över en och man vill helt ärligt ibland bara spy på de. Men såhär är livet när man är snygg, singel och kvinna i den bästa åldern. Och nej, jag klagar inte (jätte mycket i alla fall ) MEN vart är spelandet och fan idag fick jag inte han som jag ville? Nu är det mera oj har han tjej? Vem bryr sig och tio minuter senare står man bredvid hand och är nästan redo att gå in på närmsta toalett eller hem till någon.

Nej nu ska hunden ut på en promenad, kanske ett besök förbi studsmattan ;)

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: åååh gud, taack så hemskt mycket :D :D :D<3<3<33 shit så glad jag blir :D :D<3

2010-11-04 @ 19:50:24
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Frida

Check, en sex blogg och en ärlig brud! De här gillar vi. Lycka till på studsmattan med fillip ;) hehe

2010-11-04 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0