Spanien, foto och utan trosor

Hej på er läsare Ni blir faktiskt bara fler och fler, vilket jag tycker är grymt kul och jag hoppas ni ser fram emot detta inlägg för det gör minsann jag!. Ni har missat dryga tre veckor av mitt liv, men oj vill jag säga ibland önskade jag att jag hade någon annans liv, men nu är det bara jag och ingen annan som är just jag. . . . För dryga en två veckor sedan drog jag till spanien, för att besöka några släktingar och öka folks intresse angående vem jag är och vad jag gör. Visade upp mig och blev fotad och fick veta vad jag behöver bättra mig på, men överlag gick allt jäkligt bra. . . .

 En kväll gick vi tjejer ut för att fira (de var inte bara jag där utan även andra tjejer från diverse ställen i Sverige, en var från Västerås och hete Elin), Vi gick till ett ställe i Madrid som hete The Rouge. Hade VIP bord, så vi satt ett bra tag och bara drack och drack för att fira, fixa stämningen och ha allmänt kul. Såklart sitter de sexiga killar bredvid oss. Jag har ett öga för killar som är lite biffigare och utan hår (vet de låter kanske konstigt men hell yeah vad heta de är! ) . . .

Vi började såklart flörta hel vilt med dem, stod på allt förutom golvet och ingen hade direkt långa klänningar, utan de flesta lite horiga (ursäkta ordvalet brudar men fel att ljuga). De bästa var Hanna som hade ganska små trosor vilket gjorde att man kanske kanske råkade se lite för mycket, hon hittade i alla fall någon tysk kille att dregla över och sitta bredbent över natten lång. De hann knappt dricka eller andas men men hon hade i alla fall skoj hehe. Västerås bruden fann en söt kille vid namn Micke, han var 23 och var svensk modell (i alla fall vad han sa). De tog ett par långa minuter inne på närmsta toalett. Och jag hittade också min kille ABCD ( har ni förstått än vad jag menade i förra inlägget ;) ). Vi råkade stötta på varandra flera gånger på krogen och till slut bjöd han upp till dans, och svaret mitt var ju såklart JA JA JA JA!! Tankarna i huvudet var ju bara ta mig här och nu, kåt som jag var. Full som jag var råkade jag säga kom så knullar vi nu fast på engelska och förvånad som han vart sa han Yes my sweetheart. Och inom ett par minuter var vi två inne på toalleten och han trök upp mig mot väggen och började smeka/kyssa mig överrrallt. . . .

Först låren, brösten för att leka sig upp längs halsen och sist mina två läppar, han använde säkert all sin kraft för att få mig att njuta för han lekte verkligen och tog tillfälet i akt och trök, slickade varje del av mig där nere och där uppe. Väl sittandes på handfatet visade han sina bokstävs kunskaper och ja ABCD, kan rekomendera att när man börjar närma sig L blir det bäst. Så om era killar inte orkar med de första bokstäverna säg; börja på L för de dras ut lite mer och tungan måste användas mer. Tips från pervo jag! . . .

 Men efter detta förspel så var jag nästan helt naken och han påklädd, men de varade inte så länge, dock gjorde jag inget oralt med honom, utan han fick nöja sig med att leka med min kropp men klart vart de "in ut, slut sprut", MEN KONDOM YES SIR!. Han var ett kanske ok ligg men fy jävla tia på att slicka ;)..

Nej nu har jag berättat kanske lite för mycket men vafan ni har fått vänta länge .. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Västerrås Bruden ;)

I got your blogg name now darling ;)

2010-11-22 @ 18:24:33
Postat av: Erik

Hehe, jag kan visa dig resten av alfabetet ;)

2010-11-22 @ 18:25:18
Postat av: Ammi

tja! du skriver roliga saker fast de e inte så kul att läsa massa saker om nån man inte vet vem de e ;o skulle va sjukt mke bättre om du la upp bilder från dina fester å whatever du gör! skulle fått så mke fler läsare oxå tror ja :)

2010-11-25 @ 09:50:34
URL: http://amiofsweden.blogg.se/
Postat av: Henrik

En sex blogg som heter duga! SParad, glöm inte att uppdatera mer o mer

2010-12-05 @ 20:52:11
Postat av: Henrik

En sex blogg som heter duga! SParad, glöm inte att uppdatera mer o mer

2010-12-05 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0