If I could Turn back time ..

De kommer att bli lite torrt i denna blogg se närmsta tio dagarna för jag ska iväg på ett arbete nedåt i landet. De är inget jag kan berätta i såhär tidigt stadium, men så fort allt är fixat och papprena skrivna är det er tur att veta. Så hata mig inte sllt för mycket utan gläds åt alla snaskiga detaljer som kommer berättas här när jag kommer hem :). Gårdagen var en Mysig kväll, med levande ljus god dricka samt mat. Trevliga tjejer och alla hade glatt humör. Något som dock överraskade mig var att fyra av tjejerna var bi där, inget jag visste om men de spelade mig inte Alls någon roll för Gud va trevligt vi hade. Framåt Midnatt begav vi oss ut på stan för att härja, på krogen var det en massa Folk men inte den jag ville skulle komma. Hade så gärna velat träffa honom, krama om honom och minns tillbaka på den tiden han var min trygghet, den som jag varje helg träffade och han som Kunde få en att le var eviga stund. Usch, vad du saknas grabben... :/ men nej han kom ju inte så de vart inget fem i tre Ragg för mig, tur de kanske för då fick jag sova lite extra ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta det sjukt sena svaret men inte haft tid med bloggen under helgen :)Allt är bara bra med mej iaf, hur är det med dej?? =)

2010-11-09 @ 09:16:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Heve

hehe lugnt =)

va händer, åker du till skåne??:=)

2010-11-11 @ 16:25:27
URL: http://nattstad.se/doski

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0